::.Menunggu Kata Dari Tuhan..::




Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

"Berkorban apa saja..harta ataupun nyawa..itulah kasih mesra.sejati dan Mulia.."
"Kepentingan sendiri tiada diingini..bahagia sejati saja yang diharapi.."


Semalam aku mendapat satu emel dari sahabat lama..warkahnya berbau sendu.Tujuannya
adalah untuk meminta rawatan.Namun..malangnya orang yang dituju untuk mendapat rawatan itu ialah Aku..pesakit sepertinya juga.

Mengapa begitu sukar sekali untuk kita memaafkan orang lain..bukankah kita sama sahaja dengan mereka..bezanya cuma amalan kita. Aku juga seorang manusia biasa..seperti mereka juga..selalu melakukan kesilapan.Biarlah..yang berlalu biarkan terus berlalu.Sudah menjadi lumrah kehidupan di dunia..cubaan dan dugaan mendewasakan usia kita..rintangan yang dilalui akan menambahkan lagi pengalaman..sudah sunnah ketetapan ilahi..tiada sudahnya Dunia yang dicari..pulanglah kepada Tuhan..cahaya kehidupan..bukankah "Memaafkan Itu Sehat.."??


"Blog Saya Tidak Ramai Yang Mengikuti.
Ada Di alam Maya..Tapi Tak Diakui Wujud.
Tapi Tak Apa.Tak Baca Pun Tak Apa.
Saya Bahagia."
0 Komentar untuk "::.Menunggu Kata Dari Tuhan..::"

 
Copyright © 2016 Faqihah Solutions - Hak Cipta Terpelihara
Published By : Faqihah Solutions